Saturday, December 28, 2013

Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου σκιά ματιών και μάσκαρα δεν είναι πολύ ορατό στο πρόσωπο χαμόγελο Ιωάννα


Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου σκιά ματιών και μάσκαρα δεν είναι πολύ ορατό στο πρόσωπο χαμόγελο Ιωάννα της σελίδας.  Από χαρακτήρα που δεν χρησιμοποιείται για να φοράει μακιγιάζ καθόλου όμως, μου λέει, και η ασυνήθιστη αίσθηση δεν έχει βελτιωθεί από το γεγονός μάτια της είναι «όλα τα φθαρμένα» από τα δάκρυα.  Η ημέρα πριν ξόδεψε πολύ χρόνο κλάμα, λέει, βλέποντας  το σημειωματάριο  , με πρωταγωνιστή ένα ερωτόληπτος Ryan Gosling.  "Κάποιος μου είχε προειδοποιήσει ότι ήταν πολύ λυπηρό. Είναι μια καλή δουλειά δεν το είχα δει στον κινηματογράφο, γιατί ήταν πραγματικά θρήνος».
Ήταν μόνο ένα μέρος, αλλά τα φρέσκα και φαιδρός ενώσεις που δημιουργήθηκε σε μια τέτοια επίδειξη χτύπημα δεν είναι εύκολα βουρτσιστεί μακριά.  Ειδικά όταν κοιτάτε της.  tamp Παρόλο που εκείνη ήταν 34, την Παρασκευή, ξέρει ότι φαίνεται πολύ νεότερος και μπορεί κάλλιστα να προσφέρει το ρόλο του ingenue για αρκετό καιρό ακόμη.
Ένα από τα πρώτα τμήματα της σελίδας τηλεόραση, το 1999, ήταν η Ντόρα Spenlow, η petted, όμορφη σύζυγος του David Copperfield σε ένα serialization του BBC.  "Είναι τόσο παιδιάστικη: ένα παιδί, γυναίκα, tamp όμως, έχω να ομολογήσω Ντόρα είναι πάρα πολύ η ίδια με μένα Έχω ακόμα ένα μικρό Τζακ Ράσελ που λατρεύω, όπως Ντόρα έχει το σκύλο της, Jip..."
Ο σύζυγός της σελίδας, ο James Thornton, αστέρι της  Emmerdale  , ήταν το σειριακό Ντίκενς πολύ, αν και οι δύο δεν πληροί αργότερα.  «Αυτός βασικά πίστευα ότι θα ήταν Ντόρα? Σε μια μεγάλη ροζ φόρεμα, με μακριά μαλλιά Νόμιζε ότι ήμουν σικ και δεν συνειδητοποιούν tamp καν ότι ήμουν Ουαλίας Τώρα που έχει πήρε να με γνωρίζουν καλά, βγάζει Εγώ πραγματικά είμαι.. έναν αφρώδη tamp είδος παιδιού-γυναίκα. "
Σελίδα εμφανίζεται δίπλα σε  Συνδικάτου  ,  πέντε-μέρος BBC1 δράμα γραμμένο από τους Kay Mellor  , για μια ομάδα εργαζομένων σε σούπερ μάρκετ tamp Λιντς που κερδίσει το λαχείο τζάκποτ.  "Είμαστε όλοι απελπισμένοι για τα χρήματα και τότε θα κερδίσει περίπου τέσσερα εκατομμύρια η κάθε μία," λέει ο Page.  "Αυτή τη φορά μέρος μου δεν είναι καθόλου γλυκό. Είναι πραγματικά μυστήριο tamp και έχει αφήσει ένα μυστικό πίσω της στην Ουαλία. Δεν θέλει να βρεθεί."
Εάν Σελίδα κερδίσει ποτέ το λαχείο, μπορεί να απαριθμήσει tamp τις προτεραιότητες δαπανών της χωρίς δισταγμό.  Μετά την διαλογή οι ανάγκες στέγασης των στενών φίλων και της οικογένειας, που θα αγοράσει ένα αγρόκτημα, γεμίστε το με πρόβατα και σκυλιά, που έχει συσταθεί μια ζωική φιλανθρωπία, και στη συνέχεια να αγοράσει ένα σκάφος.  "Μια πολύ μικρή, μικρή, και να θέσει όλα τα ζώα, και στη συνέχεια να πάνε πάνω και κάτω από τον Τάμεση. Και αυτό θα μου γίνει. Ω, τότε θα ήθελα να επιστρέψω στην εργασία." tamp
Η όρεξή του για εργασία, δεν έχει σημασία τι, είναι εμφανής στην ταχεία διαδοχή των κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων ανεβαίνει.  Μετά  το Συνδικάτο  , σελίδα θα εμφανιστεί σε  Γκέιτς  ,  μία κωμωδία για Sky1 σχολεία και τους γονείς  , και στη συνέχεια απέναντι από τον David Tennant στη συνέχεια στην εορταστική tamp βρετανική ταινία  Γεννήσεως  .
Όλο το ίδιο πράγμα, κάνει Σελίδα χρόνο για να ελέγχουν τακτικά σε απευθείας σύνδεση λαχειοφόρο αγορά λογαριασμό της, μια κακή συνήθεια που πήρε πριν από την πραγματοποίηση  του Συνδικάτου  .  "Ήμουν τόσο σοκαρισμένος όταν το νεαρό ζευγάρι που κέρδισε τα EuroMillions πέρυσι», εξηγεί.  "Όταν είδα να λέει ένοιωθε τυχερός tamp εκείνη την ημέρα και μόλις πήγε στο διαδίκτυο για να επιλέξετε μία γραμμή αριθμών, σκέφτηκα,« Είμαι δημιουργία ενός λογαριασμού σε απευθείας σύνδεση για έναν μήνα. "Μέχρι τώρα, αρκετούς μήνες μετά, αυτή μου λέει, οι αριθμοί της έχουν έρθει τρεις φορές, αλλά το ποσό των κερδών σε λιγότερο από ένα δεκάλιρο.  «Είμαι πολύ αισιόδοξος. Θα κερδίσετε μεγάλα μία ημέρα."
Η σελίδα δεν έχει μόνο mesmerically θετική στάση, αλλά, αντιλαμβάνομαι ακούγοντας πίσω στην κουβέντα μας, πολύ αργότερα μάλιστα γρήγορη παράδοση.  Σίγουρα η ψηφιακή συσκευή λειτουργεί σε διπλή ταχύτητα;  Όχι, προφανώς όχι.  Είναι το είδος του ατόμου που αισθάνονται υποχρεωμένοι να κάνω μια ερώτηση κάθε τόσο, απλά για να του δώσει χρόνο να σταματήσει και να αναπνεύσει.
Γεννήθηκε στο Swansea σε μηχανικό πατέρα και μια μητέρα που εργάστηκε σε μια τράπεζα, Σελίδα είναι μόνο παιδί και ψημένες στη γονική λατρεία.  "Ως ένα κορίτσι που κυριολεκτικά θα μπορούσε να κάνει τίποτα και ότι θα ήταν καταπληκτικό."  Αυτή παραμένει ευγνώμων για την αίσθηση ευεξίας αυτό της έδωσε, αλλά μπορούν να δουν μια πολύ αρνητική πλευρά.  "Μπορεί να είναι αρκετά ένα βάρος μερικές φορές. Μου είπαν τα πάντα για μένα ήταν θαυμάσιο όταν ήμουν νέος. Στη συνέχεια, όταν ήρθα στο Λονδίνο στα 18, κατάλαβα ότι τα πράγματα που είχα σκεφτεί ήταν απολύτως εντάξει ίσως να μην ήταν. Ξαφνικά tamp σας λένε , στην πραγματικότητα, δεν είστε το καταλληλότερο πρόσωπο για έναν ρόλο. Και αυτό είναι δύσκολο, γιατί νομίζω ότι είμαι ο καλύτερος σε ό,

No comments:

Post a Comment